سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر اندازه دانش انسان افزون گردد، توجّه وی به نفسش بیشتر گردد و در ریاضت و اصلاح آن کوشش بیشتری مبذول کند . [امام علی علیه السلام]


ارسال شده توسط حسین مکرم در 86/8/30:: 2:0 صبح

      ساغر اشک گدایان در میکده ات     حاصل عشق تو و آن می جانانه تست

مولای من بار دیگر سالروز ولادت باشکوه و لحظه فرود آسمانی شما از عرش کبریایی ملکوتیان فرا رسید و ما همچنان در حسرت دیدار سلاله پاک عصمت و یگانه عالم خلقت باقی ماندیم . آقای من تا چند سال دیگر با دلهای خونین انتظار باید ولادت با سعادت شما را جشن بگیریم و هر سال با چشمانی اشک بار از شوق ولادت شما و قلبهایی دردناک از هجر فرزند شما از شما تمنا کنیم دعا کنید تا او بیاید.

نویسندگان ؛ شاعرا ن ؛ ادیبان و سخنوران ؛ مداحان ؛ و... همه و همه در این ایام مشغول حمد و ثنا و سپاس خداوندند که چون شما مولودی را به جهانیان هدیه داده است . شادی قلب ما وصف ناپذیر و بی انتهاست چون شمایی در کنار ماست  . چون در جوار شما روح و قلبمان دارای پشتوانه ای بس عظیم است  که هر وقت در مشکلات و غمها و آلام زندگی  عرصه را تنگ میبیند دست نیاز به سوی شما دراز میکند و پاسخی توام با آرامش دریافت میکند و رضای خدا را در رضای شما دیدن لذتی بس وصف ناپذیر است .

 

 

مولای من میدانم که شما راضی به دیدن چشمان اشکبار ما در فراق آن نازنین پنهان از نظرهای آلوده به گناه ما نیستید پس با یک نظر ملکوتی و عنایت خاص خود جلادهنده قلبهای گنهکار ما باشید و دست نوازش خود را از سر این بنده گان سراپا تقصیر آرزومند خود بر ندارید شاید که باز بینیم دیدار آشنا را.

مولای من همه این روزها شادند و شادی خود را با گل و شیرینی و شربت ابراز میکنند یعنی میشود هدیه میلاد شما پایان محنتهای دوری از آن گل همیشه با طراوت غایب از نظرها باشد؟

 

 

این روزها خیلیها چشم به دستانی با سخاوت دوخته اند تا شاید اندکی از هجمه دردهای مادی و فشارهای سخت زندگی برایشان کاسته شود. بیاد حضور مولا علی(ع) در میان کوچه پس کوچه های شهر در نیمه شب که قرص نان میان نیازمندان توزیع میکرد چقدر زیباست در این ایام فرخنده و مبارک از طرف مولا یمان امام رضا(ع) دست نیازمندان را بفشاریم و واسطه فیض رحمت الهی از جانب مولا برای آنها باشیم.

 

         مولای من در انتظار هدیه میلاد شما همچنان هستیم .


کلمات کلیدی :